Subject: Andmekaitsespetsialisti (DPO) andmete uuendamine - Concentrix Estonia OÜ (10955378)
From: "SMB-NORDIC-PRIVACY" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Mon, 2 Sep 2024 14:02:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Concentrix + Webhelp Classified - Confidential

Tere,

Teatame, et oleme hiljuti läbi viimud ettevõtte nime muutmise ning seoses 
sellega toimub muudatus ka andmekaitsespetsialisti (DPO) 
registreerimisandmetes. Alates 29.08.2024 on Webhelp OÜ ametlikult 
registreeritud nimega Concentrix Estonia OÜ

Firma andmed:

Nimi: Concentrix Estonia OÜ (endine Webhelp OÜ)

Aadress: Harju maakond, Tallinn, Maakri tn 19/1, 10145

Reg N: 10955378

DPO andmed:

Nimi: Audrey Costes – Global Data Protection Officer

E-mail: [email-masked]

Tel: +33(0)6 98 79 07 01

Aadress: 3 Rue d'Héliopolis, 75017 Paris, France

Palume kinnitada muudatuste registreerimist vastates sellele e-kirjale.

Andke teada, kui vajate muudatuste tegemiseks täiendavat infot.

Parimate soovidega,

Tatjana Tarassenko

Regional Privacy Leader

Maakri 19/1,

10145, Tallinn, Estonia

+372 5265345

 <http://www.concentrix.com/> concentrix.com